Koszyk
Twój koszyk
brak produktów, 0.00 zł
Zwroty
Poniżej lista najbardziej popularnych pytań związanych z tematyką zwrotów.

Czy jest możliwy zwrot zakupionego towaru?

Oczywiście. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciagu 14 dni od jego dostawy. Dotyczy to jednak tylko osób fizycznych, w wypadku firm możliwa jest tylko wymiana towaru na inny.

W jaki sposób dokonać zwrotu?

W pierwszym kroku należy zgłosić nam odstąpienie od umowy, najlepiej za pomocą tego formularza http://www.oponylux.pl/docs/pouczenie.pdf . Na to zgłoszenie jest 14 dni. Następnie opony muszą dotrzeć do nas, po wpłynięciu na magazyn i pozytywnej weryfikacji przez magazyniera przekazujemy księgowości dyspozycję do dokonania zwrotu środków wskazaną przez Państwa metodą (PayU, przelew zwykły itp.)

Czy zwrot towaru jest płatny?

Nie, w ciągu 14 dni można zwrócić towar za darmo. Jednakże koszt transportu do nas jest opłacany przez klienta.

Jak wymienić towar?

Jeżeli np. rozmiar jest błędny i opony trzeba wymienić to należy o tym fakcie poinformować odpowiedzialnego za zamówienie handlowca. Ustali wszystkie szczegóły, oraz termin wymiany. Następnie jest wysyłany kurier, który wymienia towar na inny.

Infolinia
    • Michał Kamiński
    • Leszek Satro
Jakość usług
Copyright © Oponylux.pl 2009 - 2017, Wszelkie prawa zastrzeżone